Lisaks traditsioonilisele lugemiskontrollile, mis sel korral kestis tervelt 1 tund ja 15 minutit (ei, tavaliselt ei kesta 5. klassi tööd nii kaua, aga sel korral oli lastel palju öelda), tegime rühmatööna dramatiseeringu ning iseloomustasime-kirjeldasime raamatut kokku võttes selle põhisündmusi.
![]() |
| Prints ja huntide valitseja on just võidelnud. |
![]() |
| Prints läheb koju ema-isa juurde. |
![]() |
| Hundid vallutavad maa. |
![]() |
| Hüpleme ühel jalal. |
![]() |
| Mürgitatud! |
![]() |
| Valitseja juures. |
![]() |
| Kummardus publikule! |
![]() |
| Aloisi on selline tüüp. |
![]() |
| Pan Kleks poiste arvates on selline. |
![]() |
| Matteuse elukene. |
![]() |
| Akadeemiake! |
K.J.











Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar