Lisaks traditsioonilisele lugemiskontrollile, mis sel korral kestis tervelt 1 tund ja 15 minutit (ei, tavaliselt ei kesta 5. klassi tööd nii kaua, aga sel korral oli lastel palju öelda), tegime rühmatööna dramatiseeringu ning iseloomustasime-kirjeldasime raamatut kokku võttes selle põhisündmusi.
![]() |
Prints ja huntide valitseja on just võidelnud. |
![]() |
Prints läheb koju ema-isa juurde. |
![]() |
Hundid vallutavad maa. |
![]() |
Hüpleme ühel jalal. |
![]() |
Mürgitatud! |
![]() |
Valitseja juures. |
![]() |
Kummardus publikule! |
![]() |
Aloisi on selline tüüp. |
![]() |
Pan Kleks poiste arvates on selline. |
![]() |
Matteuse elukene. |
![]() |
Akadeemiake! |
K.J.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar