neljapäev, 18. september 2014

Üks kõigi, kõik ühe eest

8.a klass alustas kooliaastat kirjanduses ja ajaloos Alexandre Dumas "Kolme musketäriga". Faktide kõrval on lubatud ka veidi fantaasiat ja vallatust. Nii saigi uuritud, missugune oli lemmiktegelane, missugune ebameeldivaim tegelane, kes ja miks sooviks ise raamatus olla. Vastused tekitavad küsimusi, kas pole mitte nii?

K.J.
P.S. Ilusa kooliaasta jätku!

Minu lemmiktegelane oli Porthos, sest ta oli huvitav ja naljakas. Kõige vähem meeldis Richelieu, sest ta oli paha mees. Oleksin Porthos, sest ta on lahe.

Minu lemmik oli vist Athos, sest ta oli hea sõber, usaldusväärne ja vapper võitleja Kõige ebameeldivam oli Richelieu, sest ta oli musketäride vastu. Mina oleksin üldse keegi neljas või viies tegelane, mitte keegi olemasolevatest, sest kõigil olid omad plussid ja miinused.

Minu lemmiktegelane oli Aramis. Minu arust vinge, sest ta oli väga uhke välimuse ja hea suhtlusoskusega. Kõige ebameeldivam oli Richelieu, sest ta tundus raamatus vägagi kuri ja jube isik. Kui ma saaksin olla keegi loo tegelastest, oleksin ma Buckinghami hertsog.

Lemmik oli d`Artagnan, sest oli kõige tugevam ja vapram, ei saadud kordagi kätte, oli kaval. Kõige ebameeldivam oli Porthos, sest ta uhkustas oma kuldse mõõgahoidjaga. Mina oleksin de Richelieu, sest siis ma saaks pooleldi riiki juhtida ja oleks täisväärtuslik elu. Kindlasti parem kui lihtrahval.

Mul ei olnud lemmiktegelast, paljud meeldisid. Kõige ebameeldivam oli vist d`Artagnan. Mulle ei meeldinud, et ta käis kogu aeg proua Bonacieux´le peale ja rääkis, kuidas ta teda armastab. Ja see ka ei meeldinud, et ta pidi kõike tegema. Nii kui kuulis, et on kuskil mingi probleem, siis ta tahtis alati olla see, kes selle probleemi lahendab. Kui ma saaksin keegi olla, siis ilmselt proua Bonacieux, sest ta tundus huvitav ning oli seotud põnevate asjadega.

Mu lemmiktegelane oli arvatavasti Athos, sest hilja õhtul lugedes muutuvad masendavad ja vaiksed tegelased kõige huvitavamaks, eriti kui nende minevikust midagi ei tea. Kõige vähem meeldis mulle härra Bonacieux, sest tal oli lihtsalt vastik iseloom. Kui saaksin olla keegi, siis oleksin Mileedi, sest kuigi ta lõpus sureb, on ta vägagi huvitav tegelane ning ta suudab vägagi palju korda saata. 

Minu lemmiktegelane oli proua Bonacieux. Ta oli noor, kena ning meeldiva väljanägemisega. Ta mõtles väga hästi. Kõige ebameeldivam tegelane oli Richelieu, toppis oma nina kõigesse. Mina tahaksin olla proua Bonacieux, sest nagu ma juba ütlesin, ta oli noor, kena, taibukas ning pealekauba kuninganna usaldas teda. Ega see polegi nii paha, kui su mehe majja kolib nägus noormees, kes on pealekauba musketär de Treville´i käsualas.

Minu lemmiktegelane oli d`Artagnan, sest ta minu arvates oli kõigist kõige nutikam ja võttis asju mõistusega. Kõige vähem meeldis mulle kardinal, sest ta tahtis alati kõigile halba ja oli salakaval ja kuri. Kui saaksin olla keegi teose tegelastest, oleksin ma d`Artagnan samadel põhjustel, miks ta oli mu lemmiktegelane. 

Minu lemmiktegelane on Athos, kuna ta oli salapärane, aga väga aus. Tal olid ka omad nõrkuse hetked. Kõige ebameeldivam oli Richelieu, kes oli väga salakaval ja tegi kõike selja taga.
Minu lemmiktegelane oli d`Artagnan, sest ta oli noor ja temaga juhtus palju seiklusi. Mulle ei meeldinud de Richelieu, sest ta nuuskis teiste järgi ja kardinal kakles kogu aeg musketäridega. Ma oleksin härra de Treville, sest teda ei ähvardanud oht ja ta sai kõiki musketäre käsutada.

Minu lemmiktegelenae oli musketäride kapten härra Treville. Ta oli asjalik, vajadusel andis tarka nõu ning oli vastutulelik. Mulle meeldis, kuidas ta probleemidele lahendusi otsis ning ei nutnud. Kui lubas midagi, siis ka reeglina viis need lubadused täide. Kõige ebameeldivam oli härra Bonacieux. Ta valetas, oli hädapätakas ning vajadusel oskas süütukest mängida. Kui oleksin keegi tegelestest, oleksin Mileedi. Ta oli salapärane, kaval ja ilus. Mulle meeldis tema enesekindlus. Kahju, et ta lõpp oli kole. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar