kolmapäev, 30. jaanuar 2013

Narnia

4.b klass luges C. S. Lewise sarja "Narnia kroonikad" kuuluvaid raamatuid. Nende põhjendused raamatu meeldimise või mittemeeldimise kohta on toodud allpool. Tulevased kriitikud?

K. J. 

See raamat meeldis mulle, sest seal oli särtsu. Raamatus oli palju huvitavat tegevust. Sündmused olid nii ägedad, et mõnus oli kohe lugeda. Ma tahan juba teisi "Narnia kroonikaid" lugeda, sest ma arvan, et nad on sama huvitavad kui see raamat.

Mulle meeldis see raamat, sest see oli lõbus ja tore. Selles raamatus olid lahedad tegelased. Soovitan seda teistelgi lugeda.

Mulle meeldis see raamat. See oli väga huvitav. Seal oli palju seiklusi. Seal olid veel lapsed tegelasteks. Nad tegid kõik turvaliseks, nagu ennem oli ja nad päästsid Narnia.

Mulle meeldis väga, hea seiklusromaan ja hea sõda.

Mulle meeldis loetud raamat, sest seal oli sõdu. Seal on inimhobused. Seal on rääkivad loomad. Lõpp on hea ja õnnelik.

Mulle meeldis see raamat, sest see oli põnev. Aga seal oli mõnikord ka igav.

Mulle ei meeldinud, sest see oli väikse kirjaga ja rohkem teadmisi ma ei saanud.

Meeldis, sest see oli rõõmus ja õnnelik.

See ei meeldinud, sest seal räägitakse liiga palju pisiasjadest.

Mulle meeldis see raamat, kuna see oli fantaasiarikas, põnev, natuke kurb ja natuke naljakas.

Meeldis, sest seal olid ägedad seiklused ja põnevad jutud.

Mulle meeldis see raamat, sest seal oli palju seiklusi. Vahvad tegelased olid ka.

Meeldis, sest seal oli palju seiklust. See ei olnud igav. Seal olid lahedad tegelased. See oli looduslik.

Meeldis, sest seal oli päris palju seiklusi ja see oli huvitav.

Mulle meeldis. See oli põnev. Lisaks ka natuke naljakas. Raamat oli normaalse paksusega. Alguses oli natuke imelik, aga muidu lahe.

Mulle meeldis see raamat. Sellepärast et seal oli palju seiklusi. Aga mulle ei meeldinud see, et selles raamatus oli nii palju lehti. Aga muidu mulle meeldis.

Mulle meeldis see raamat väga. See oli põnev. Seal oli vahel pinget. Lõpus oli väike sõda.

Mulle ei meeldi see raamat, sest see oli igav.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar