reede, 27. september 2013

Loeme lastekrimkasid

Kui lapsed loevad, on õpetajal hea meel. 4.a klass luges Mika Keräneni kriminaalseid Supilinna lugusid. Lugemine oli nii põnev, et pärast lugemist kippusid ununema tegelaste nimed (täitsa normaalne, et Olavist saab Madis, Marist saab "üks poiss", ilmub välja tegelane Peedu, kes on üks lastekamba liige), mõned sündmused hakkasid toimuma nii, nagu lugeja oleks tahtnud, mitte nii, nagu kirjanikuhärra kirja pani... Raamatud lastele meeldisid :)

Üks õpilane tegi oma sõna ka... Mis on hindamus?
NB! Kirjaviis muudetud reeglipärase(ma)ks.

"Mulle meeldis see raamat, sest seal oli põnevust. Seal oli sõprust ja krimkat. Kõige rohkem rõõmu."
"Mulle meeldis see sellepärast, et see oli huvitav, lõbus, seikluslik ja sisukas."
"Mulle meeldis see raamat, sest seal oli krimi ja seiklust ja see, kuidas nad lahedasid juhtumi."
"Mulle meeldis see raamat, sest see oli seikluslik. Tegelased olid huvitavad ja mulle meeldis see. Ta ei olnud 100% hea, aga siiski ta halb ka ei olnud. Mõnikord oli natuke igav, aga üleüldse oli hea."
"Meeldis küll, see oli põnev ja äge. See oli lahe, kui nad mängisid - Mari ja Olav - jalgpalli, Olav sai pähe."
"Mulle meeldis, sest see oli nagu seiklusjutt ja mulle meeldivad seiklusjutud."
"Mulle meeldis see raamat, sest see oli põnev ja toredasti koostatud. Seal olid ka ilusad pildid."
"Mulle meeldis see raamat, sest mulle meeldivad õudukad. Mulle meeldivad krimkad ja see oli põnev. Igas peatükis oli selline koht, kus ma mõtlesin: "Appi, mis nüüd juhtub?""
"See raamat meeldis mulle. See oli väga huvitav ja lahe. Seiklusrohke raamat, lisaks oli selles raamatus ka palju huumorit."
"Mulle meeldivad seiklusraamatud. Mulle meeldivad kuriteod. Mulle meeldib jalgpall. Mulle meeldib asju uurida."
"Mulle meeldis see raamat väga. See oli väga põnev. Mulle meeldis Mari kõige rohkem, ta oli väga lõbus ja naljakas, hihii."
"Mulle meeldis, et lapsed julgesid üheskoos minna vanasse roosasse majja. Veel meeldis mulle see, et nad rändasid mööda linna (Supilinna) ringi. See lugu oli vahva."


PS Hindamus= arvamus+ hinnang

K.J.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar